torsdag 22. april 2010

Jeg er en øko-romantiker



I dag morges dukket nyhetsbrev fra BoBedre Danmark opp med en hagetest. 
Jeg er ingen racer på hage, jeg liker så mange stiler - så hvorfor ikke teste...
Her er mitt svar:

"Du er glad for din have, og går op i æstetikken i den. Du har typisk travlt, men nyder havens blomster og har et romantisk syn på den.
Du opfatter ukrudt som kønt og naturligt og ser på verden gennem økologiske briller. Du hader sprøjtemidler, foretrækker store gamle haver med frugttræer og synes slet ikke det gør noget, at haven udfolder sig på sine egne præmisser."


Riktig så øko er jeg dessverre ikke, men burde bli..
Romantisk - ja takk!
Hvilken hage-type er du ?
 Test deg er hos BoBedre Danmark.

1 kommentar:

  1. Hm, jeg fikk det samme.... selv om jeg tror at hagen din ser bedre ut enn min for øyeblikket:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails