onsdag 6. april 2011

Til NIBs utfordring - Hva har du laget selv ?



Jeg drømte lenge om et rundt bord på kjøkkenet.
Siden jeg ikke fant et ferdig, fikser man selvfølgelig et selv :)
Først fant jeg bordbenet - et svartlakert som tilhørte et barbord 
med pumpesystem som gjør det enkelt å justere høyden.


Jeg tok en rund bordplate fra et stuebord og malte det svart.
Så tapetserte jeg bordflaten  og forseilet den med tre lag matt lakk.
Vil du se mer om hvordan jeg gjorde det, kan du lese dette blogginnelegget.



3 kommentarer:

  1. Kjempe fint! Og LEKRE bilder altså! Deilig med det gule-de stolene var jo helt fantastiske de også*smile*

    Flott flott dag til deg!*smiles*

    SvarSlett
  2. Kjempefint bord. Likte veldig godt stolene også. Lekkert med gult mot grått!

    SvarSlett
  3. Bordet passet fint inn med resten. Gøy å kunne bruke tapet. Flott gul farge på stolene.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails