søndag 12. juni 2011

Sofaputer med blomster



Lenge har jeg ønsket å piffe opp sofaen min.
Den er mørkegrå  og begynner å bli noe solbleket og slitt.
Jeg forelsket meg helt i vår i noen gardiner med store, herlige blomster.
Mne budsjettmessig var de i en helt uoppnåelig liga. 


Det var da jeg kom på sofaputeprosjektet;
Store, herlige puter i hvit lin ( samme som gardinene)
som jeg trykker blomster på.


Å sy selve putetrekket var enkelt.
Lommeløsning med slikebånd på kanten som synes på baksiden.


Jeg har brukt Gosa Tulipan dunpute fra Ikea i størrelse 65 x 65 cm.
De ble kanskje litt store etter min smak, men jeg tror det skal gå seg til. 
De herlige å sitte eller lene hodet imot.


Bildene på putene har jeg hovedsaklig knipset selv. 
Viktig at de har god oppløsning.
Printet dem så ut på ark som skal strykes mot stoffet.
Vips ... blomsterputer !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails