mandag 9. januar 2012

Trill og finn


Strikketapet hos Fargerike.

Nå skal prinsessen og jeg snart ut på trilletur og finne tapet til rommet vi pusser opp.
Etter at vi hadde revet alt ned, har jeg malt et grunnstrøk på veggplatene for at de ikke skal trekke så mye tapetlim. Vi har bestemt oss for at det blir tapet - igjen.
Det å tapetsere med miljøtapet først og så male ble bare dobbelt opp med jobb, og vil koste akkurat det samme som en flott tapet. Ingen tvil - tapet blir det igjen. Supert for min del. Jeg får velge.
Akkurat nå ligger hjertet mitt hos en stripete tapet fra Borås tapeter, men etter et besøk hos en ny tapetbutikk, så får vi se om det fortsatt blir den.

3 kommentarer:

  1. Så utrolig kul den strikketapeten er :) Tapet er gøy! :)

    SvarSlett
  2. Vakker blogg du har. Jeg blir imponert. Ta gjerne en visitt på siden min som er en del om tapet Ha en fin sommer =)

    SvarSlett
  3. Vakker blogg du har. Jeg blir imponert. Ta gjerne en visitt på siden min som er en del om tapet Ha en fin sommer =)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails