søndag 11. mars 2012

The End!

Da er beslutningen gjort
og det er med et stort hjertesukk jeg avslutter bloggen min NetteReDesign.
Bloggen har hele tiden vært en glede og fryd for meg, 
et sted for kreativitet, idèer og drivkraft til å sette i gang ulike interiørprosjekter.

Tusen takk til alle dere som har lest mine kriblerier
og takk for alle koselige kommentarer.
Jeg har satt veldig stor pris på dem.

Interiørinteressen er på ingen måte over. Gleder meg over å være en aktiv interiørbloggleser!
Fortsatt spretter idèene, så her står prosjektene i kø;
Nytt, gammelt stuebord i eik skal pusses av lakken 
og få en oljet overflate, med malte ben i en mørk brun farge.
Spisekroken på kjøkkenet må utbedres for flere sitteplasser, antakelig må en sittebenk inn.
Det nyoppussede stue/gjesterommet må få belysning - gleder meg til å velge.
Dette blir bare mine gleder....


www.hm.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails